maanantai 5. joulukuuta 2011

UU!

Joop mirjahan se täällä moooi! Salaperänen otsikko eikö? voitte varmaan arvata mihin liittyy :D nimittäin uus ulkoasu!!! tää on aikusen naisen makuun ja vaikka valkkari onkin mun elämän ykkönen niin punkku kelpaa myös tälle mimmille :D ja kyllähän toi mirvakin on punasen vineton perään et ei huolta! väriteema on musta tosi kiva ja tälleen! noh, risuja ruusuja?? saatte antaa palautetta vakka ootteki aika hiljasiii joo kyl mä sen ymmärrän vaikka oonkin ite tämmönen vauhtimimmi. joo blogis on ollu hiljasta mut siis se hjohtuu joulu suunnitelmist ja on pitäny siivotakki. tai siis mä en ite tietenkää siivoo vaan mun ihana mies palkkas siivoojan meille (; oli kyl aiak noloo ku se penko vähn sängyn alusta ja sinne oli menny nää mun kaikki alus asut jotka on aina semmosina vinkvnik iltoina pitäny repiä pois nopeesti... ja piilottaa lapsilta. vaikka kylhän nmun pikku enkelit ymmärtäää jo et ei äiti ja isi mitään neisyt marioiita ookaan! noei kai täs muuta, kohta koko suku tulee tnne ruotsiiin viettään joulua ja hiljasuuta voi siks olla mut eihän jouluna kuulukkaan riehua, otetaan rauhallisesti rakkaiden kanssa. eiks vaan? ei taida kuuma linja täällä ruotissa näkyäkkään mutta ei siitä sen suurempaa sit :D

heippa mussukat!" hauskaa joulun alus aikaa

2 kommenttia: