torstai 20. lokakuuta 2011

ANTEEKS siis ihan todella

Siis nyt kyl ei voi muut sanoo ku että hävettää niin maan PERKELEESTI! en kans tajuu et mitä nää ruotsalaiset valkkariinsa pistää mut huh mitä juttuu oon teille selittäny! kaikki ei niinku todellakaa oo totta mut en siitä sano enempää! No siiis tosiasiahan on ny tää et mää ja hans olla yhes ku paita ja peppu ihana avioliitto ja kaikkeee tätä samaa vanhaa, et älkää huolehtiko hyvin rullaa ja taidanki kohta leipoo pullaa oikein runoidein kera. paitsi et ei kyl taida kaapis olla muuta ku ainekset rinkeleihi ku toi sisko on mulle semmoset lähettäny! Siis joo ollaan tosi avuliaita toisiimme kohtaa ja jos toisel ei oo manii nii sit lähtee postis hanii ja kaikkee hoh! hans siis on tosi kovana hunajan perään, en tiiä miks ihmees mut se vaan on tommonen mun oma pikku nalle puh<33 ihana mies, niin komee ja näyttää 18 veeltä tänään! laitto tommoset seksyt aurinkolasit ja tiukat farkut , korostuu hyvin kaikki tarvittava ;D Ja mulha on huomen synttärit ja hans paljasti että joo nyt me hani lähetää egyptii lemmenlomalle lapset menee mirvalle ni tulee sinnekki taloo vähä elämäniloo mun lapset on tunnetusti tosi mukavia ja aktiivisia kanssakäyjiä että niilleekki tulee varmaa hauska loma suomessa! ja sinne me sit lähetää kameleil ratsastaa ton hanssin kanssa että näin meillä! mites teillä voisitte olla vähä aktiivisempia ton kommentoinnin kanssa ku eihä tääl jaksa erkkiikää tommosta hiljasuutta! siis joo oon jo sanonu et joo ymmärrän et te suomifinssonit ootte vähä ujoi ja sillee mut oon kyl huomannu että kännissä/netissä ollessa teil ei oo niin ku mitää onkelmaa kommentoida muille ties mitä et no mitäs? lähetänks mä teille valkkarii no en todellakaan mä tarvin sitä elääkseni mut kuitenki et vetäkää bissee naamaa ja kommentoimaa! vaik sillo ku oon lomal egyptis? no eih kyl mä sieltäkin postaan, oon niinku niin koukus ihan tulee olo ku ois vanha roktähti mut siis juttuhan on se et mä kuuntelen lähinnä hiphoppii ja eminemii ja tämmösii! mun pitää varmaa kohta lähtee kaupoille et ehin ostaa noita biksui tarpeeks(kolmet ei mulle riitä) ja niidehä pitää olla mun suosikki merkkii eli victoriaaa ja sitte nii tuota näinnoininnannunnat ja ois ihan kiva restaurantiski poiketa toi naapurikojun thaikku on aikas nami paikka ja henkilökuntaki nii komiaa että aiettä.
Pitäs varmaa tankata toi autoki ja mullahan on toi volkkari toi jokku malli josta en tiiä mut väri on tärkein ja se on pinkki! Ihhhii rakastan pinkkii. Siis hansha on sanonu et se alko loveeraan mua ku olin niin intohimonen pinkkii kohtaa et tommonen nainen on inhotimonen sit muualki ;) no niinhä mä oonki mut jooh.. et kuitenki nii.. no mul on esim. pinkki arabia astiasto ja sit pinkki kaulahuivi, pinkki puhelin, pinkki kukkaruukku ja sit meten huoneesta on tehty pinkki, tosi nätti voisin joskus lähettää teille vähän selventäviä kuvia :D tykkäätte varmasti! Meillä on olohuone joka on mun lempparipaikka siel on isot ikkunat ja pinkit verhot! sohvat on valkoset ja telkkaris on 60 tuumaa, ei ihan heti näkösumene sitä tuijotellessa. Mehän ollaan siis aika varakasta porukkaa niinku joku no en ny täs viitti sanoo mut omaisuutta riittää ja en tiiä oonko muistanu mainita että meillä on kesämökki norjassa vuonoilla! ne on kans ihan mun lemppareimmat paikat aiettä! käykäää joskus ihmeessä jos ette ole vielä poikenneett :))))) siis vuonoilla on niin nättii millon vaa! talvelki tosi ihanaa naalei vaan vilisee silmis ja aurinko paistaa ja hans käy laskettelemassa heh kerran mursi jalkansakin mut ei tommonen meit estä et sit vaan jalka pakettii ja lähettiin lohtulomalle turkkiin ja siellä oliki sit aikamoista, komeit miehii, kuuma ilma, hyvii juomii! Hyvät kööööhhkääh vessat joissa ravasinki aikalailla ja siihen on ihan omat syynsä.. Mulle maittaa kyl viskit ja bisset et ihan kaikkiruokanen oon ei tuu siis ongelmaa siellä egyptissäkään. mut siis tää mun siskohan ei voi matkustaa ees tamperetta pidemmäl ku sil täytyy aina olla sitä sidukkaa.. siis oikeesti muija on sidukan perään ka moon! sidukast ei tuu ees känniin ja kova känni pelastaa viikonlopun ku viikon lopun ja kuten jo tiiätte ni ruotsis vedetään holii nassuun niin kesona ja pertsinä et joo ei mitään ongelmaa täskä taas! mut ny luulen et mun pitää lähtee tonne kaupunkikierrokselle voin sit viel tänää myöhemmi esitellä mun saaliksia et sit sinne nii ja moroo hanit!!<33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti