keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Mirva täällä heiii!




No toi mun siskokultani nyt pakotti sitte minutki tämmöseenki touhuun mukaan :D Ihmeellistä mihin kaikkeen sitä ihminen suostuukaan. Minä aattelin että kerta tuo sisko hoisi jo tuon tekstipuolen ja aika laaajassa kaavassa niin minä laittelen sitte kuvia tuosta Mirjan perheestä+omasta jonkin verran. Nauttikaa!

Ensimmäisessä kuvassa oon minä, ihan oikeassa reunassa. Sitten siinä on Matt, Mimo ja Mette. Mimohan siis on mun tyttäreni ja loput varmaan tiedättekin. :)

Tokassa kuvassa on Mirjan perhe katsomassa Hansin veljenpojan matsia. Kovia ovat kannustamaan, itse en mistään jalkapallosta välitä!

Kolmannessa kuvassa Mirjan kotikatu, tykkään tosi paljon! Niin on nättiä luontoa ja etenkin tuo tienmutka on painunut mieleeni pysyvästi! Sydäntä kyllä lämmittää aivan valtaisasti, kiitti vaan sisko kun oot hienon kämpän hommannut! Ja miehen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti