keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Nellyltä tilausta kehii :)

Monen muu plokkaaja tavoin myös mä suosin nellyy kuten näky.. Joo eli tommoset autumn fashion shoe nimellä kulkevat töppöset tuli tilattuu, tosi makiat mun opinionin mukaan! Ja sit en tiiä et tuleeks toi muija mukana mut toi takki tuli ainaki mu ostoskoriin ja jos toi akka on messis (oli hintava paketti et toiv. muk.) nii hans saa pikku synttäri yllärin, tykkääki kai blondeist ja mähä en semmone oo (ulkoisesti ihih no vitsi vitsi) et kyl ny pojan kelpaa! Tuolha se jo nukkuu tyydyttyneen kiitti mun et! Täs oli ny vähän tätä pahaa omaa aikaa eli rahaa uppoo ja rajusti laskuks tulee taas joku viitisensataa mut hanssi maksaa kaippa kerta niin on sanonu että minä shoppaan ja hän maksaa oi onneksi mieheni on juristi! et niinku mun mummoki aikoinaa opetti "nainen tekee työt ja mies maksaa" siis eihä hanssil mitää kovaa hommaa oo toisin ku mul.. muksui pitää vahtii ja en oo mikää mestari keittiös et kyl hiki hatus saa pullaa ja keittoo vääntää et on kyl hommaa siin! et joo jos ootte sitä mielt et elän hansin siivel nii miettikääpä kuulkaa sitä et me ollaa onnellisesti yhes ja tää kyl passaa niin mulle ku mun kullalle!!!!!! ja meillähä oli tosii pitkää hanssii kaa meidän naimisiin menon jälkee sänkyhommis ongelmia mut sit siin parin kuukauden jälkee jo huomasinki et mitä fakkii mähän oon paksuna ja sit (joo oon tosi hedelmöittyvää sakkii) ni matt synty<3 nappisimmmukka teinini<3 juu ja mattilha on ny tää uusin tyttöne kierroksek semmone Elle tosi kaunis ja kaikkee mut se on vaa meidän mattia 4 vuotta vanhempi se on 16 ja matt 12 että ei tiiä mitä tulee mut toisaalt ku mäki olin 16 mun panopupunihöpelini hans oliki 27 :O oliks se nii vanha? joo no joskus kyl tuntuu et tää Elle on vaa rahan peräs et en kyl hyväksy semmosta käytöstä keltää! Mut siis jos mun poju on onnelline nii en kyl pane vastaa niinku täs jutus! siis se on mun oma silmä terä.. Mattin synnytys oli tosi pitkä ja raskas kokemus et joo kyllä siinä repes paikka jos toinenki ja huudettii enemmä ku laki sallii mut sieltähä se iso nuijapää pongahti pihalle (lääkäri oli joku kiinalaine nii osas hierontaa ja hyppäs mahan päälle lopult) joo matt löi päänsä seinään ku lens sielt pihalle ku ohjus et kyl mami pitää huolta pojast ku heti on kolhui saanu. Ja mitäköhä sit lähtis kertoo no tää meidän pikku mette taas nii oli aika helppokeissi huomasin et oon raskaan vasta siin ku olin jo viidennellä kuulla ja siinähä alko pistää jo kiirettä pesää ku kaikki vauvankamat tytölle ei ole ni toho lähimpää sukharen shoppinhalliin vaan ja kärrytäytee ja matt oli kärryis ja nappisilmillää katteli ja kyseli et "mami tuleek uus vauva" ja siinä äiti eli minä olin sillee "joo voi kultapieni tulee, saat pikkusiskon" ja siitä lähtien noi kaks muruu on ollu ku paita ja peppu ja siis meten synnytys oli ku unelmaa vaikka hans oliki just kanttiinissa kahvilla ku mette synty ja mun raivo oli käsittämätön mies on poissa ku oma tytär syntyy mun tajuan kyllä sen että oli poissa ton mattin synnytyksen jälkee voin vaa kyl antaa neuvon että hankkikaa lapsia ja lisääntykää ja antakaa lapsienne lisääntyä se yhdistää kummisti perhettä ! et on kiva ku jouluki tulee eikä iha yksi tarvi kuusta koristel et joo kuule kumit pois ja baanalle! mä oon niin onnelline ku noit lapsii on ja toki hankkisin lisääki mut hans ei oo jotenki ollu vireessä.. kai se siit johtuu ku se siel kahvil on joka päivä käyny.. joskus viettää illalki 5 tuntii kahvilla et kyl vähän kummastelen.. kotiinki ku tulee niin suoraa suihkuun vaa ja sit ei ees seksi kelpaa et kai tää vika on mussa et voisinki seuraavaks tilailla nellyltä vähän alus asu settiä et sais tohon mieheen jotain liikettä -.- ja tänään siis tänään (pakko tunnustaa) luin hanssin tekstareita se oli saanu joltai anne-heleniltä viestii et "hej min älskare vi ser i morgon kiisskissbangbang" ja rohmadin täysin ja sanoin et meen tonne markettii ruokaostoksille mut tosiasia oli et menin lenkille ja sit naapurin heidille juoruaa, heidi du är min angels<333 sit lähetin mattille viestin et sano isälles et en tuu himaan et du var min armé hans et sano noin sil no matt sano kilttinä poikana et kyl tää täst! no selvitin sen anne-helenin phone numberin (oon kielinaisii) ja pistin rajuu viestii et "du kan haistaa paskah me hatar du" joo no heidi tarjos valkkarii et täs ehk selitys et miks ei luistanu tää homma mut perille meni.. sit selviski et anne-helen ei ollukkaa lähettäny tota viestii mun kullalle! vaan se oliki meten kännykkä ja sit muistin ei helvet! se anne-helen onki mun meten kummitäti kanadasta fak! oon nii nolona no onneks tää asia on ny vaa piirissä minä-matt-heidi-annehelen ja kaikki tajus mun reaktiot, hip hip me!! Ahh mua väsyttää tosin vie yks liru valkkarii pullon pohjal hei lukihat en oo huomen ajokunnos tätä menoo saan sakot ja joudun putkaa ja mitä fakkii viel voi tapahtua ehkä kommin ton kullan kainaloo ny ja sit suputan jotai sen korvaa ja nuoleskelen sen kehoo ja ties vaikka olisin raskaana nyt ois nii oiva hetki ton kuukausikierronki kanssa ja kaikki kohilla! joo siis matt tykkää siitä ku hivutan käden sen housuihi ja hieron (oho tuli moka siis hans!!!) sen reittä ja silitän sen karvoi siis tää saa sen kehrään kiimast! hups sori lapset jos luette blogii mami vähän sekoilee (valkkari.. kiitti vaa fak ssoikoon) et älkää huoliko teitä hieron vaan hellästi nenästä!! ja meidän perhe on siis kaksikielinen suomiruotsi mut jääkiekos kannustetaa ruotsii 100-0 jätebraaa svenks pojkar!!! vi lovar ise hokkey! jag kan love every mailas! joo anteeks nyt taas menee ihan yli tää mun fanaattisuus mut mä niin rakastan jää kiekkoo ja oon tosi onnelline et selvittii nii hyvin tos kevääl peleis tai siis ruotsi selvis et oon kyl ylpee ei voi muuta sanoo mut ny on semmone juttu että minä painun tonne silkkilakanoihin kuteen ón nii kova himo mut jos toi hans ei jostai syyst lämpee ni pitää varmaa turvautuu ruotsin television kanavaa 69 vinks... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti