keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Ja sitten lähtee!

Elikkäs heipat kaikille mä oon mirja 29 vee ja helvetin magee ja mun sisko on 34 ja tosi komee. Mul on svedusta yks pikku karvakäpälä ja sit meil on kaks rakkauden hedelmää, Matt ja Mette! Mamin pikku enkeliinit!
Mun sisko asuu siis yhen lapsen yhäitinä tuol hesas ja sen ukko karkas sambiaan mun systa oli tost tosi maassa mut nyt se vietätttää ihanaa sinkkislifee(kelpais sillotällö mulki). Siis tää ideahan bloksaan lähti ku luettii noit ihkui muoti blogei ja ne vallotti mun miele ja kielen ku paula -vanukas! Mirvaki sit tuli mukaan ku se haluu vuodattaa siit eks-äijästään, joo ku meidän mutsiki veti masennuslääkkeitä y-annoksen ja joutu mullan alle tos jouluna. Mut siitäki on koht jo vuosi ja hei elämä on hyväs reilas ny, pimut me pidetään siitä kii vaikka yksin jos ei yhes kerkee. Must tuntuu ihanalta ny ku sain rohkeutta mun serkkutytöltä sofialta jolla on maailman paras blogi hei lukekaa sitä! nii alottaa kirjottaan tätä omaa ja sit ku viel toi mun systa tulee tähän mukaan jossai vaihees ni mikäs täs! Siis tääl blogsas ny toki vuadatetaan muustki ku jostai miehist et hei kyl toi mtv3 helmi on teille jos haluutte mies juttuu mut siis mä oon ollu leipurina et varmaa reseptii tulee varmin ottein joskus ja tyylistki voin teille sepittää tietty mut nii just hei! Girl's rules the vorld! Mikähä tää eka postauski ny mahtaa ol ku oon vähä valkkarinpöpperös se on kumma näil ruotsinkansal ku sitä juomaa juodaa jopa arkiiltoina ja mun mies on maailman komein ku se on vähä pöpperössä tuol vällyjen välissä! Hei kellä on 40 vee mies joka näyttää ku 20 veelt, no mul! tommone tumma ja komee ja urheilulline Hans! Siis eka tsekkailin sen veljee, Svenii mut niin ku sit tajusin et se ei ollu valkkaripöllys ku näin sen vaan mä et kyl taas voi sanoo et humalan piikkiin tytöt! Humalan piikkiin! Mut Hansil on kyl taitooki siel vällyjen välis tai siis jooh oho sori sveduil ei oo mitään tajuu täst juomisest, iha tuutelis oon jo ny et voi tul liikaa infffoo! Mut ny enemmä täst mun kotipaikast eli ruotsis joo mut missä siellä? no mäpä kerron no tuol NORSJÖSSÄ! maailman ihanin paikka käykää ihmees joskus jos ei löydy ideaa minne sitä lomallaa poikkeis, ihmiset mukavii, lapset ilosii, kaikil lemmikeitä ihanempaa maalaisidyllielämää saa ettiä.!! siis mulki oli toi hauva ku muksut halus mut sai kai jonku sairauden mein lampaan taljasta ja piti se sit pistää lihoiks no ei siin mitää ku oli just toi jussi juhla niin nuotioonhan se meni vai mikä tää nyt on tää kokko ruotsiks no en cocko mut joo kuitenki.! Jos tuutte tääl käymää nii valkkarit mukaa ja visiitille tän meillekki, hejdå mä sanon ja tulkaa sisää vaa!! Jos luulit et tää postaus oli jo täs ni eiiii viel kuules ollenka! mä oon semmone et ku vauhtii pääsee tän kirjottelun tai minkä vaa suhtee (seksin) ei loppua näy tähän välii viel voi HANSS<3 veit mun sydämmmen sillo joskus abooout 16 veen ja jotain muutaki siel lauttarannas porvoos<3 nuoruuteni ai laaaavvvv yooou. joo no ei toki käytetty mitää ehkäsyy et silloha mä jo paksuks pamahdin (nii äiti ei johtunu sillo sun kalakeitost se lihomine , pissatin lol [teini kieltä!])  vaan siis eka lapsiha oli jo sillo tulos, jussi malikiks mä sen oisin nimenny mut hans sano et ehdoton EI. et kyl pojal ny kunnon nimi pitää olla! Jotain kustafii se ehdotti mut mä sanoin et ehdoton EI et ny sit teen abortin. no senhän mä teinkin, kiitti vaan valkkari et kuule sillon lähin ja ajoin göteborgin lääkärille! Nyt tietty mietitte et toi ämmä on seko menee suomesta porvoost johki göteborgii abortille! mut kuten iästäni huomaa en ole enää mikää nuorivarsa vaan aika kokenut tamma (hei mä ratsastan) no siiis nii sillo ei siinä yhteisössä jossa mä elin minkäänlaisia tämmösiö tempauksia hyväksytty mitä mulle sillo sattu ja tapahtu niinpä päätin salaa perheeltäni ja muilta tutuilta lähtee mamman ja papan luokse tänne ruotsiin ne asu sillo göteborgis joten se oli helppo vaihtoehto ja kerta hans oli ihan alkuperänen ruotsalainen  niii päätettii että tänne tullaa abortille ja tännehä me sitte muutettii pysyvästi tosin vähän kauemman götasta koska mamma ja pappa kuoli pian ja hanssin suku oli pohjosemmasta. et tälläst stoorii tähän hetkeen.. No mut siis joo mirval on tosi rankkaa siis sen ukko lähti sambiaan eka kai jonku samba naisen perään et joo täst on jo 5 vuotta ja mirva kuitenki on tosi tärkee mul eihä siis tommonen hetkes unohdu ! Et joo sille oon yrittäny valkkarii pistää täält svedenist mut ei sil muijal kelpaa ku puhdas vodka et joo on vähän ryssiin päin tää mun sisteri (jooh ilmankos oot yh-äiti siis sori vaan sisko :D) no joo et kuitenki nii joo! Käy myöski aikalail sääliks sitä sen tytär mimoo, mimo ku on nii pieni ja pippurine ja tarttis kunno aukrotiteettihahmoo pitää itestää huolta ja hyvähä se olis munki lapsil ku serkku ei aina tukast ois vetämäs tai puremas.. nii ja ei siel eduskunnan kahvinkeittäjänä varmaa hyvin tienaakkaa saati tapaa hyvän näkösiä kundei jotai mirvan tarttis ja kipeesti ei se kerran viikossa vaa riitä siel baarin vessas, sooorrii siskoo tää asia vaivaa mua ja sua mä tiiän sen! joo siis mirvahan on aivan sekasin ratkes ryyppäänki et kiitti vaa sil miehel, kuole aidsii vitun homo! oho sori nyt tuli rajuu settii oon mäki aika tulinen tapaus et mun kaa ei tarvi vääntää ruveta tai mä väännän sut ruvelle! No joo siis mirva on edus kunnas töis ja kerraha se sai mimolle vähän hoitsu palveluu mut ne oliki jotai ulkomaalasii pikku likkoi et ei semmosii luottaa voi! pyys maksuuki mut mä sanoin puhelimes mirval et et kyl maksa muija hei haloo et ei ne mitää huorii oo et et kyl maksa huonost palvelust! No siithä mirva innostu kokeilee uutta ammattii , no joo lopun voitte arvata.. löys elämänsä loven niinku bordan sängyst ja se oli joku vanha Masa metsäkyläst, kuoli sydäriin just tos 5 viikkoo sit .. et mirval on rankka laiffi siks tää blogi onki meidän laiffeist. Kóska tällee tänne varmaa eksyy enemmä lukijoit ja isolla ikähaaral ja en oo mikää feministi eli kaikki miehet tervetuloo ei mul oo mitää mätää siihenkää hommaa! mut hei ehkä ois aika päätellä ekaa postausta, älkää pelätkö lisää tulee pian mut joo pitää laittaa pennut ja hans nukkuu huomenna hansil töit lapsil kouluu ja minä kyytimiehenä (aina) itehän oon ny osaaikaduunis tuol tän kylän pankis(jes! hyvä palkka ja kaikee kunnon työajat) nii eli mennää ny viel koko perheen kaa chillaan tonne ja sit mammiii.. puspus toivottavasti se mirvaki ilmottelis itteensä jos vaikkaa sit tos ootellees ottas uuden lasin valkkarii ja menis tonne mailii lukee suomenkaverien meilejä hanii kerttu ja sanaaa ootte ihanimmat tytöt tän maan pääl<3 joo no näist muijist kerron viel lateristi eli myöhemmin , ruotsiks låter et joo kyl nyt hanski tuol huutelee et se tarvii peittelijää et nyt kyl mä sanon ihan iisisti moikat kaikille et ketää en syrji et moikat! Haliiiiiiii oon tosi innoissani palaillaaa...

1 kommentti: