torstai 20. lokakuuta 2011

Sunnuntaikävely ihanassa auringon säteilyssä joenrannalla..

Täällä swedenissä on tosi kaunis luonto myös ja tietty mä sit menin selvitteleen päätäni (valkkari valkkari) ulos, oli sisällä jotenki tukalaa ku siivoilla pitäs ja lapsetkin riiteli nii ulos sitte päätin mennä joenrantaan käveleen se on oikee paikallinen nähtävyys ja oltiin tos sit koko perheen voimin ja ny tultii laittelee sisälle sapuskaa ja sit kattellaa vähä mitä töllöst tulee varmaanki toi paikallinen idolssi ja mikäköhän se yks sarja oli no mut tosi hyvä kuitenki se oo kyl ollenkaa lapsille sopivaa viihdettä mut näin 29 vuotiaan kokeneen tamman makuun just eikä melkeen. No mähän oon heppamimmi ja tykkään myös hoidella hevosii, ratsastaa ja silittää nii illal saattaa olla et meen läheiselle paikalliselle Turist tallille vähän ridaan! Paikalliset hevoset on kyl tosi uljaita, ei suomen hirnahtelijat vedä sitten vertoja ollenkaa! Oon aina ollu tosi eläin rakas ja hevosten kaa tuun toimeen just enkä melkeen, oon oikee hevoskuiskaaja et pankaas kadehtien tytöt ja pojat ;) Tosiaanki hevostelua harrastanut oon koko railakkaan elämäni ja jos en pääsis sitä kerran viikossa ratsastaan ni oisin varmaa sekasin ku mikäki jytky. Juu mutta tosiaanki se ruokapuoli tänää ni aateltii keitellä perunoita ja tehä oikeeta strokanohvii ja sit kyytipojaks jotai kevyttä vihannesmuhennosta sekä tietty jälkkäri suklaamoussee lasten mieliks! itehän en siihen koske on nii kaloripitosta ja ei tee tod hyvää linjoille! mut hans ja lapset kyl syö kaiken ni älkää huoliko kaikki muonat syödään..ja jos joskus jää yli nii vien tietty paikalliseen lasten suojelu kotiin kaikki safkat et mitää ei heitetä hukille niin sanotusti vaan niinku ajattelen hyvää! oon hyväntekijä jos ette tienny jo niin siis afrikan lapset koskettaa mun sydäntä suuresti.. en tajuu et miks kaikki rich pitchit ei lähetä afrikkaan fyffee tai jotai niinku et ne raukat siel sais vähän murua rinnan alle. Ja minähän lahjotan kaikki omat ja muksujen ja hansin vanhat vaatteet paikalliselle uffille. Ahh oon nii hyvän tekijä että on nii just eikä melkee. Juu mut noi on kai saanu ny noi pöperöt tehtyä että jos minä menisi nautiskeleen oman ttyön tuloksista nuohan vaa katto pöydän.. et kuule voin kyl ihan rehdisti sanoo kehumatta (suomalaisjurous -.-) et oon kyl mailman paras kokki et kukaa ei pysty parempaa.. et ehkä mä täst meen mut valkkarii kyl kaipaan palan painikkeeks. Ostin muuten ne edpostaukset kertomani kolmet biksut aiiivaan ihaanat kuulkaas<3 mut ny moidå tapaamisiin :DDDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti