keskiviikko 19. lokakuuta 2011

Näääkää!

Mirja täällä  taas tarinoi NORSJÖÖSTA iltoja suomeen! valkkaria ku tosiaan oli tilkka jäljellä ja vähän mahassa tuntu murisemisääntä niin mä päätin vääntää pärämätsit tosta noin vaan! jooh mummo oli tosiaan taitava kokki ja mä leipuri niin kyl mä nyt makaroonii pystyn vetäseen kattilaan ja vähän juustonöyhtää päälle löräyttään. Juu! ja mirva soitteli sieltä naapurikamaralta että ihan jees et mä oon tääl äänes enemmä ku mirvalla on yhäidinkiireet mitä mä perheellinen en voi ymmärtää no ihan sama. tää blogi siis taitaa pyörii aikalailla mun oman navan ympärillä ja valkkarin joka on aika isoosamunelämää... sitä menee ehk viis pulloo viikos joo en oo mikää alkholist vaik silti vaikuttaa paikallisen alkon myyjätki kattoo mua nykyää silleee okeee, mut hei ei tää nouse ees päähä ja sillonki join ku imetin mun muksui mut tisut meni kyl sen jälkee ihan pilalle ni päätin matkustaa talliinaa tiina jylhän kirurgiaan ja ottaa silikonit ah<3 kiitos tinale hyvästä suorituksesta kyl kelpaa buubsei esitellä kylil ei sillä et sie kävisin no hans on ainaki tykänny tai hommat on alkanu lusitaa megamegaparemmi tän operaatio pelastakaa mirjan tissit jälkeen ;) no joo tissit tietty on pelastettavis mut entäpä toi ilorööri meinaa se repes siis synnytykses aika pahasti ja joo kyl mä sitä näytelly oon mut en mä silti mihinkä kauneuskirurgiaan mee vittuileen et ihan turha luulo! no kuvaa en ny pistä siit mut voitte vaan kuvitel milt se näyttää.. ei kauheen maukas makupala mut kyll hans siihen tyytyy.. kai?? hans kulta?? siis voisin tehä vastauspostauksen siis et hans vastailis teidän kystymyksiin! tietty mä suomentelisin niit ku en tiiä osaattekste suomi juntit ruotsinkieltä??? mul ainaki oli koulus nelone mut sit toi hanski opetti mulle ja kyl täs jutustelus sen kielenki oppii paremmi ku sen kääkkä hhannele open tunneill terkut vaa sinne maailmanparhaimmalle ruotsinopelle niivarinjärven yläasteelle porvoosseen! Olin nuorena tosi ahkera käymään seurakunnassa siis joskus 0-10 veenä sitte se mopo lähti käsistä ja alko kaiken maailman terot ja timot pyöriä siin sukissa olin aika pitkälle kehittyny jo siin about 12 vuotiiana kuuma tipunen siis.. olin varmaa joku kylän huonomaineisin tyttö mut mitä väliä olin joku narkkari2 sillo ne ajat on terapial selätetty ja kai te ny huomaatte tän mun elämänilon mikä mul ny on ja perhe ja kaikki mut toivottavasti tää valkkarin lipitys ei riistäydy käsistä no ei kaaai ku hans pitää must huolta se on luvannut mulle et se ei jätä mua mut ehkä mä voin joskus jättää sen jos alkaa porvoon sillit maittaa :) oho hansil on jotai askaa hei oottakaa kullat!!



vitfak mikä äijä! hans sano et nyt loppu toi lipitys ja nukkuun siitä! mitä vittuu toi äijä mua tääl määrää no mä sanoin et haista sä kuule faenii ja perkelettä ja huusin viel et "du kan haistaa paska" ja hans tietty raivostu ja sano et sä ämmä voit painua niin syvälle ku sun peräsuoleen mahtuu??? öö en ihan ymmärtäny tota mut ymmärsin kyl että sillä on joku muu et se on pettäny mua kaikki nää vuodet.. no kävin jo sanoo lapsille et moro äiti lähtee et koht kyl löydän itteni tuolt svenskalssonien paarista et kyl ny on saatava vähän muutaki ku valkkarii!


no mä kävin siel baaris ja voi vittu et vituttaa mitä menint taas tekee otin mirvan vinkistä vaaarin ja bokasin jonku ruotsin maajoukkuueen pelajaan joku gustafson ja sit me mentii sinne vessaa ja sesktattii rajusti ai et ku oli hyvä pano ei oo ikinä hans voinu antaa parempii orkkuu ku se jätkä kyl huomaa et on urheilumies kysees mut me tosiaan vaihdettii numeroit ja se lupaa sen työmatkansa jälkee soitella... en tiiä kyl vastaanko mut jos oon yhtä puuttees ni sit. mut voihan perkule ny toi mette heräs tähän näpytykseen et pitää varmaa mennä lohduttelee ja laittaan möröt piiloon et joo hauskat yöt vaan teill.. naapuris on yks kuuma kolli et kaipa mä vedän jotku kuumat vaatteet niskaan ja meen yöks senvieree sit ku oon ton meten pistelly vällyihin takas.. siis hansin viereen ei oo kai asiaa enkä kyl haluukaaa enää koskaan nähä sen minimunaa ton ruotsalaispelaajan anakondan jälkeen oli kyllä semmonen sihisevä käärme että huh, mun viidakko on aina avoin ja luonnonsuojelualuetta siis luontohan on aina ollu lähel mun sydäntä ja joskus pienenä jo muistan ku kannoni leppäkerttuja turvaan sateelta! joskus kyl heitin muurahaisen kaivoon mut onneks oon uskonnollinen ja rukoilin vähän jumalalta armahdusta niin kyl mä viel taivasten valtakuntaan pääsen tätä menoo et ei huolta siel nähään enkelit (heidi etenki ! mun rakas) en siis tiiä heidil on vähän ongelmii, se on linkittäny jotai sikiöitä blogiinsa et ekhä mä sanon sille suorat sanat ja sit meen tonn naapurin kehräävän kollin viereen kiimakisuna!   Mul on just ton victoria secretin uusimman malliston valkoset rintsikat ja stiringit täyssillä mennäää tykittää! Pitäkää ittenne tiukkoina misut!!

1 kommentti: