torstai 10. marraskuuta 2011

Joulun taikaa


siis jouluha on meidän perhees tosi tärkee juhla (saa valkkarii lahjoi hansii) ja sitä ruvetaa vietäää jo ihan alku syksstä meidn poppoos .D anteeks oon vähän valkkari huuruis ja ei oo tullu postaustkaa tehtyy sitte aika  päiviin että kyllä ruepe vähän huolta teilläkin varmaan oleen hei mussukat?? on ollu vähän menoo, tsunbaa, risteilyä ja tietty se egyptin matka (sain uusii biksui) mut siitä sit vähä myöhemmi! siis no joo sen voin sanoo et egyptist tuli kyllä semmonen jykevä pöpö muhun että en kyllä tiiä . ihan valkkarii ja kalaa yhtenä iltana vedin ja seuraavana päivän kyllä pönttö raikas ku tavaraa tuli molemmista päistä. Hans vaa sano että oo sä vaimo rauhas et  mä meen allas baariin no mähän tietty suostuin ja jäin halaileen pönttöö ja hans oli allas baaris. en kyllä tiiä mitä se seilä teki ku ei iltasellakaan mun anteliaisuus kelvannu mut kuitenki että yrjö lens ja pitk'lle. siis joo toi video siitä mun pitikin puhuu että meidän lasten suosikki on: NO ARVAATTEKO! justin Bieber tietystiiiiiiii! of curse vai miten ne menee no valkkarivalkkariii ;) kaikki ei aina luonnistu ku on vähä valkkarii ottanu siis taas paikallisen alkon myyjätki kattto et heih onks toi pimatsuuuu joku juoppo mut mä vaan sanoin "tack tac" ja otin juomani tiskiltä kyllä ne tietää kennen vaimo oon ett ei parane mulle uhitella. siis hanshan on tosi suosittu täällä, aina biljardii pelaa pappojen kaa, auttaa vanhuksii, levittää hyvää sanomaa! siis mun mies on täydellinen! mut siis niin toi video on mun lasten lempi biiisi ja sitä ollaan soitettukin jo tiuhaan tahtiin et voiku saiski metelle tosta justinist miehen mut ei sil on yks börje mieles ollu jo pitkään, siis joku koulukaveri en tiiä! yökskin ois tää tytsty sen luo halunnu mut mä en oo vielä valmis mummoks koska oon nuori nainen, haluun elää elämääni! mut ei täs kai sit muuta et joo moikka muruset<33333 kommatkaa, tykäktää!! levittäkää tätä blogii kavereilel! mitä vaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti