keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Ajatuksia tulevaisuudesta

Heti alkuunsa olis vähän ikävää kertomista elikkä mullehan tuli tossa n.viikko sitte keskenmeno. en asiasta haluu enempää täällä blogis kirjotella mut näin vaa kävi. toivon et suhtaudutte asiaan ihan ku aikuiset ihmiset. mä en jaksa murehtia sitä enää mulla on jo kaks ihanaa lasta ja himo valkkariin.

Tällä viikolla oon mm. tehny joulusiivousta ja laittanu kaappeja järjestykseen, hakenu meille postista uuden telkkarin 50 tuumaa! entisen 40 sijaan. sittehän mulla on ollu tää koko viikko vapaata, ahkeran työntekijän lisää! no ei vaiskaa vaan mulle vaa annettii joku sairausloma etten rasittus ja voisin purkaa jotain suruuni muka rauhas.. no mähän oon luonnostaan tosi positiivinen enkä jää paljoo mitättömien asioiden perään haikailee???

sit oon käyny hierojalla ja viinipojilta tuli uus testauslasti ja oonki jo paria juttuu maistellu, siitä sitte myöhemmi enemmä.

Ja arvatkaa mitä tajusin just että mimo ja mirvahan tulee meille jo parin viikon kuluttua ja meidän kämpän vierashuoneenremppa on ihan kesken, siis en tajuu mis ne reiskat viipyy ku tilattii sänky ni sitä sitte kai odotellaa että tulee ja et ne voi asentaa sen ja mitä lie  ja sit ikkunat pitäs vaihtaa ku joku lintuha sitäki päin on tärähtäny ja lasi pilalla, pam! no onneks ei rahasta oo kyse että hommat kyllä saadaan hoituun. Hans onki työmatkalla koko tän viikon pietarissa, että lasten kanssa täällä kolmisteen ankeessa kylmyydessä.
Ja en tiiä oonko tätä ennen kertonu mut tos meiltähän aukee kotitienoon jälkee aivan ihanat merimaisemat.
Mutta näin loppusyksystä kyl jo kylmä tuuli alkaa puhaltaa! Mut onneks nyt sentää voi viinillä ittensä lämmittää ja mun uus suosikkihan on konjakki, semmone ranskalainen dodou kannattaa maistaa!

Mut hei päätin yllättää hansin kun se tulee kotii siinä mitä parhaiten osaan elii... päätelkää ite seuraavien kuvien perusteellaa..

Aivan ihanan sulonen mekko mullahan onki tää jo pinkkinä mutta oon kattellu tota liilaa jo sen verran että ny päätin napata tilaukseen hintaa tais olla 71,90e ei paha siis ;)

Ah, ei mun pitäny mitää tällästä mutta ku näin noi ni siis aivan ihanat ja sexyt, hansin makuu ja mun!

Lyhyesti sanottuna: Pitäähän sitä ny joulunaki pukille päästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti