torstai 24. marraskuuta 2011

Pienet pikkujoulut

 Joo eli työpaikan pikkujoulut ois tiedos tos parin viikon kuluttuu :D Yhteen hienoon tsikasko ravintolaan oltas menos (jos ei rahat riitä valkkariin niin hans maksaa. on meinaan kallis paikka mnut sehän on just mun hienon naisen makuun) ainut ongelma on et eihän mun silosäärien päihin oo vielä hankittu kunnon kopsuttimia. siis kyllähän mulla kenkiä riittää vaikka köyhille jaettavaks (hyvä vaihto ehto mut en kyl jaa mun versacen korkokenkiä millekään kiinalaislapselle) mutta just tähän pikku tapahtumaan ei oo popoja :D Mut nellyyn voi aina luottaa joten katoin vähn valikoimaa (ylläri ylläriiiii ;))


    joo eli tämmöset säkenöivät kengät hintaa ois päälle kuuskytä eli vähän halvahkot mun kalliiseen makuun mut kuvastais mun luonnet tosi hyvin .) oon kuitenkin sädehtivä persoona
   täs ois tämmöset joulukuusen väriset ihanat :D luontoihminen ku oon niin nää osu silmään ja ois niinku just eikä melkeen mulle. mut kuitenkin aika perusperus ja mä tykkään räväyttää ;) kysykää vaik mun tutuilt jos ette usko.
nää on tämmöset seksyt. punanenha siis toimii aian ja sit koros on tommosta viehkeetä kuviointii. :D vähä silmäniloo työpaikan miehillekki. tykkään olal huomion keskipisteenä ja nää ois just eikä melkeen ;) ja jooo sen bailupaikan vessat on testattu jo aiemmin et näil kyllä ois hyvä  sinne kangeta ittensä ;)


 
nää ku osu silmään niin olin vähän et ööö? mut kuitenki ihastuin heti, eikö oo ihanat? :D just mun värei rakasan näitä suomeen ja takasi. :D 

 Mielipiteitä kengist saa ehdottomasti kertoo ja se on niinku ihan pakollistaki melkei. no en ketään pakota et mähän oon kuitenkin tosi kiva luonteeltani kute ootte ehkä huomannu. Pelottaa vaa et mitä käy ku ryystän pari lasii liikaa valkkarii.. Siis JOS. en oo mikään alko holisti. mut joo se on sen ajan murhe sit. hans ei tosiaan oo innoissaan näistä poikkujouluista eikä ihe ku nainen saa aina positiivista huomioo. Siis mä. heti ku tuun huoneeseen niin kaikki kääntyy kattoon mua :D et kiitti äiti ja iskä, ilman teit ei ois tää typy täs. mut nyt on ihan pakko mennä reiskat lupas maalailla jotain sivutankoo ja mun tietysti pitää auttaa ku hans on matkoil huoh. Alan olee aika kiimas et joku ukko sänkyä somistaan aj komistaan kelpais ny. Moro murut! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti