sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Mirvan höpinöitä

Hehhe täällä se mirva! Meillä on mimon kanssa ollu tänään semonen äiti&tytär päivä. Ollaan käyty kampissa shoppailemassa. Mimolle ostettii kahet uudet farkut, hupparia ja kolitsihousua ja uudet laskettelukamppeet. Me ollaan aika innokkaita laskettelijoita kun on joulut vietetty niin uudeksvuodeks mennään yleensä lasketteleen johonki ruotsiin kun on tosi helppo lähtee sieltä mirjan luota ensin johki laskettelupaikkaan ja sitte tukholmasta laivalla helsinkiin. Mutta mitä sitten ostin itselleni no pikkujouluihin semmoisen punaisen cocktailmekon (kiitos sisko vinkistä punanen sopii mulle tosi hyvin!) mun oma pikkusiskoni mirja on niin ihana kun se tietää aina oikean tien seksikkyyden ytimeen! CARAMBAA! Sen kamppishoppauksen jälkeen vein Mimon sen kaverille ja itse menin valssinperuskurssille. Ja minähän itse olen töissä eduskunnassa joten töitä riittää jopa sunnuntaisin olen siis siellä tällä hetkellä postitoimistossa töissä. Huomenna minulla onkin vapaapäivä ja ajattelin ensin tehdä minulle ja mimolle kunnon aamiaisen ja sitte mimo kouluun ja minä ratsastunnille. Kai minunkin pitäisi mennä jouluostoksille tässä piahkoin. Otan kuitenkin nyt lasin punaviiniä se lämmittää mukavasti! :) Ainiin, mirja! varasin mimolle ja itselleni ja miesystävälleni tänään ne laivaliput sinne teille päin! Onnea muuten mirjalle myös raskaudestaan! minä voin kyllä ryhtyä kummiksi vaikka olenkin jo molempien aiempien lastenkin kummi! Ihana muuten tuo mirjan nimiehdotus ainakin minun mielestäni!
Tähän loppuun vielä olisi tullut päivän asusta kuvaa mutta nuo kuvat ei nyt jostain syystä suostu lautautua joten...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti