lauantai 26. marraskuuta 2011

mirja matkustaa

Tjenaaa kultsit! Nyt on kyl semmosta joulumieltä ilmassa, nimittäin oon arvatkaa missä??? no ette arvaa kuitenkaa.. oon tukholmassa!!!!! huvudstad i sverige! Rakastan tätä paikkaa, mukavii ihmisii, komeita miehii, ihmiset osaa pukeutuu ja ravintoloilla ja ostosparatiiseilla riittää tarjontaa! aattelin tässä kaiken kiireen keskellä oottaa arjesta irti ja tulla mun suomalaisen lapsuudenystävän riitan luo tänne ja jättää hansin lapsien kanssa kotiin viettään laaatuaikaa! Tarkotuksena ois tosiaan hommailla joululahjoja tässä viikonlopun aikana ja itelle kaikkee kivaa! ja sitten maanantai iltana lähtee kotiakohti!

Riitta tuli mua junaasemalle vastaan, siitä vietiin mun kamat ritun kämpille ja sitten lähettiin teelle(mums) ja otettii isot suklaaviinerit(mumsmums). Oon löytäny jo pari kivaa neuletta ja lapsille vaatteitta.

Nyt illalla taidetaan lähtee viellä baariin joraileen kun taitaa toi tanssijalka vähän vipattaa.

Terkkui sinne kotosuomeen ja kotoruotsiin!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti