torstai 17. marraskuuta 2011

Kauppareissu

Joo siis täänää näin jotian aivan pöyristyttävää ku olin kaupas lasten kaa . joku 4 -vuotias lapsi potki ja kiukutteli vanhemmilleen koska ei saanu yhtä 32 shackar patukkaa ( ruotsalainen karamelli) ja ne vanhemamt ei tehny mitään! meidän mattikin sano että äiti hei onneks me ei oll tollasii ja kyl mä olinkin vähän ylepee että lapset tykkää ku oon ollu niin hyvä kasvattaja. siis jos meillä kiukutteli pienenä, nin hans ärähti ja mä annoin tukkapöllyä (joo oon oll vähän kova kouranen mut toi on oikeesti tepsivää) ja saatoin myös uhkata että pistän penskat mustalaisille jos ei sopu synny. Mut en kyllä ymmärrä noiki oli jotain nuorii vanhempii ehkä yheksäntoista vuotiaita ja sen ykllä huomaa siis musta tuntuu että ei nää nuoret nisäkkäät oo yhtä hyviä ku tämmöset vanhat ja varttuneet naaraat. Siis niinku vanhempinba. En kyllä haluis kuulostaa kauheen itserakkaalta koska en todellakaan sitä ole, sen voin kyl sanoo. No siis olihan mulla asiaakin eli siis kaupasta ostin vähän porkkanoita, kanelii ja meloonii illan jälkiruokaa varten. tänään meille kylään tulee naapurin perhe eli noi Hugmannit ja ne on tosi vaativiia ja rikkaita joten ne täytyy vakuuttaa toden teolla. hansillekkin sanoin että nyt noi bokserit pois pyykki narulta että ei tarvi hävetä tät huushollii. mut ei kai tässä sit muuta että ihan hieno päviä on ollu kunha lunta tulis ku se on koko familyn mieleen :)

täs viel kuvaa meidän keittiöstä jooo aika vanha ku on siel nyt vähän enemmän tavaraa mut silti väri maailma on melko samanlaine . siis meilhä on kuitenkin ruokailutilat erikseen et älkää huolikko  hugmannit saa syödä ihan kunnol ja toki jos pistäydytte norsjössä niin tervetuloo meidän matalaan majaan! osaan kokata loistavasti! heioppa nyt kultsit täytyy menä peseen pyykkiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti