lauantai 12. marraskuuta 2011

Elämäni valo

Nooo mistäs sitä si ny alottais tänää on kyl kaikki menny nii päin hirven sarvii ettei mitää rajaa. ekaks siis mette keksi et sen pitää saada joku chanelin laukku ja sit mä olin sillai et ei tosiaankaa noi nuori mitää chanelii tarvii ku kuitenki koulus oltas kateellisii ja laukku varastettas. mut si lapset ja hanssi lähti tonne ostoksille ja mä menin yksille muotimessuille..
ja sit ku mä olin niitä ennen koton ni sitte eiköhä hans ollu ostanu sille tytölle sen laukun ja ei vitsi että otti päähän multa ei siis oltu kysytty mitää ja hans ei ikinä osta mulle laukkuja ei ikinä sen mielest naiselle riittä yks laukku ja sillä sipuli tai siis joccka hur niinku tääl ruotsis sanotaa.
no mä siis pistin meten koti arestiin siis mun silmillehä ei hypi mies eikä muksut mä oon vahva nainen ja mun kaa ei parane pelleillä sit läskisoosin vertaa. no mettehä ois halunnu sen ukkonsa luo mut ei, mä pistin sillekki viestin et tääl mirja et se on ero nyt eli "det är skeckar nyu" ja sehä säikähti. no hans ei ees tajunnu lepytel mua ja mulla on nyt se aika kuusta eli oon tosi kiukkupussi ja mä sit vähä suutuin ja lähin ajaa hansin uudel porssel no niihä siin kävi et päi aitaa vetäsin.
Mut onneks sit vakuutuksen kautta saadaa kuulemma uuus auto heti huomenissa jtoe ei siitä sen kummempii. no sit hans halus lepytellä vaimoonsa joten ei täskää mitää hätää ei oo tulos eroo ku mentii koko perheen voimin ravintolaa toho viereiseen italialaiseen (ihan mun lempparii) sen nimi on kai jos ny oikein muistan Dillas MAMA Pata (suosittelen jos liikutte näillä kulmil ".
siel tietty tilasin mun vakkariiiii eli valkkarivalkkari tää puerto wine's valgar ja italialainen perunamuussi kalkkunaleikkeleillä eli italiano kalkal skiento momento. tosi maukasta oli et pistettii kyl koko perhe suut makiaks, kyl mun mies osaa hemmotella jos sille päälle sattuu et ei täs hätää. no sit tietyty käytin tilaisuut hyväks ja väänsin vähän tekonyyhkytyst nii hans lupas ostaa mulle viel aidon kultasomuksen 30000 timantil et jooo kylhä aika hintavii nää on..
no siitä sit jatkettii viel iltaa tuol kyläl yökerhos nimeltäänsä REbe sitäki voi meikä tytsy suositella, mut tokiitokii enen ku tähä joku sossu puuttuu vietii muksut hoitoo hanssin äidille Marialle. Maria on vähä niinku munki kakkosäiti sille voi puhuu huolista ja se ymmärtää joten ei tosiaan oo mitää anoppiongelmaa hanski on nii ilone sen mutsi ja mun hyvist väleist. et kyl kelpaa.
Maria on kyl oikeen makee mimmi! muija on kuuskymppine ja se käyttää esim leopardi -kuviooo ja sen lempivärejä on oranssi, vihree ja keltanen! ja silt saan aina ilmaislippuja vaik kynsihoitoon ja mitä ikin tarvinki siis kylhä se meidänki muksuille ostelee aina kaikkee ja joo et ei olla siis mitää rahan ahneita mut joskus ehkä vahingos hansin puhelimest laitan viestii et "hups tänää meni bensoihi 800 kruunuu" ja sithä se maria jo pistääki meille vähän shoppingshopping money! Juuuu et tämmöstä aika ihanaa tänää!
mut huomisesta sen verra että ku ny ollaa aika viiinihöyryis viel hanssin kans ni ehkä huomine menee aikalailla makoilles tos takkatulen loimus ja sit varmaa pakko käydä ruokakaupas ku hanssin serkku tytön Natalian perhe tulee käymää natalia on joku 31 vuotias jos ny oikeen muistan ja siis niil on aivan ihanat kaksostytöt amelie ja emma nii kauniita ja ikäähän tytöillä on joku 12 vuotta.
ne on kyl mun mussukoit et oonki sanonu et "jag kan toogga flickar" eli mä voin otttaa likat mun muksuiks sais metteki vähä hyvää seuraa! siis nää likat on tosi muotitietosii ja ihan varmana kyl tulee sukuun siis hansiin ja myös sen sisko paulinaan siis kaikki on kyl niin nättei. ja Hans tietty tosi komee! niillä on myös pieni ranskan puldoggi Baby Princess ja se on tosi mukava haukku.
ja mieski nataliella on semmone hanssin ikänen ja urheilullinen ja puoliks virolainen thomas. thomas on kyl tosi mukava ja huumorint tajunen joten ei varmasti tuu tylsää. ja siis meidän perheethän on kaäyny monta kertaa yhessä thaikuissa ja hauskaa on sillonki ollu ja lapset tykkää paljo toistensa seuroista. Aattelin kokata niille Båckmaneille jotain thaikkuruokaa kerta yhteisiä muistoja on.. aattelin siis liittää tähän postauksee sen huomisen ruoan jonka oon ite keksiny ja nimeltää se on tättärääää : mamis thaikkuhaukku.
siihe laitetaa oliivei, päärynää, sit pastaa jariisii sekasi ja sit vähän jotain ite valittuu lihaa! valkkari juomaks ja lapsille tietty mun tekemää mehuu! nam ihan vesi herahtaa kielen päälle ku miettiiki tätä nautittavaa safkaa et joo kyl kyl et hyvin menee tosi kivaa tiedossa ja kaikki saa nautiii meidän ihanan talon idyllisyydestä ja tääl maallahan on niin mukabvaa!!
ja heiii soori ku tää postaus on taas tämmöne stoori mis eii oo häntä eikä päätä mut hei ei tarvii lukee jos ei kiinnosta. täähän on mun blogi ja mun siskon siis joka on vähemmän äänes nii öö. en taas tiiä mitä selitänn mut kiva jos jaksoitte taas lukee tän vuodatuksen ja kivoja sunnuntaitoja kaikille ja hyvät yöt meen nyt hoon kainaloon kattoon tota kotimaista(siis ruotsalaista) elokuvaa joku Micke är här sen nimiki oli saa nähä onko hyvä..
niin siis pistän kyl arvosteluu tost leffast varmaan tosi hyvä! siis me olaan hansin kaa niin hulluna leffoihin siis viikolnoppuna lemmiskelyn tiimellyksestä on välillä ehittävä vähän viiuhdyttää itteensä leffojen paris! mut joo siis todella hans jo tuolal huutaa et "komma kommar" nii kai se on pakko ku mies sanoo moro kultsit pitääkää hauskaa juokaa ja syökää paljon ootte raksui!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti