sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Kiirettä pukkaa!

Ja pukkaa joku muukin! Joo, saikkua saikkua ja Mirva täällä kipsi kädessä. Olin eilen ratsastustunnilla, ihan rauhassa ratsastin yhellä ihanalla arabitammalla nimeltä Linnea Jesus. Se on ollut aina henkilökohtainen suosikkiratsuni, ihana harja ja tosi nätit ruskeat silmät :) No en ollut hoitanut hevosia aikoihin ja jotenkin se hevonen sitten pääsi puskemaan mua pyllystä (anteeksi nuoret lukijat, en voi kierrellä asioita.) Noh, lanssi sitten mut nouti sairaalakäynnille.

Nyt kuitenkin jo paikattuna kotona, Eikka hoitelee mua kun rekkailuiltaan ehtii ja Mimokin on ollut kotona tuomassa äiskälle teetä ja pikkuleipiä. Itsetehtyjä tietty, mun tyttö on kultanen! Soittipa Eikan velikin tänne, että voisi tulla pistäytymään ja "tsekkaamaan" uuden vaimokkeen. Siis Eikan vaimokkeen, eihän mua jakoon pistetä :D Oon myös sivistynyt nainen kuten mun siskokin. Vaikka hän sanookin asiat melko suoraan, mikä ei mun mielestäni aina tänne sopiin käy.

Joo no tää on tämmönen pikapostaus, ilmottelen vaan että oon elossa ja kaikki ihan okei! Nyt vaan jää joulupuuhat vähän sivu suun, mutta aina sitä ehtii ja on tässä jouluja jäljellä elämässä, kun vaan ei sairastuisi (suvussa periytyy tuppikalvontulehdus, pelkään vähän) ja niin edes päin! Jouluksi sitten Ruotsiin, pitääpä tuoda omaa kinkkua mukana. Että Mirja, oopa valmiina! Ja mitäs valkkaria haluaisit? Täältä Alkosta saisi jo sitä MacLonforgan lientä, tosi hyvää! Muistatkos sieltä Pariisista, siellä sai sitä! Oltiin kyllä niin huhhhu ja henki pois! Mutta hei, ei mitään sisäpiirijuttuja vaan nyt kuule meen takasin lepäilemään, alkaa päätäkin särkeä tässä koneella! Että hei hei, toivotaan että tulee lunta pian, vähän joulumieltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti