maanantai 14. marraskuuta 2011

Fobiia fobiia

 SIIS NYT HERKÄT SILMÄT KIINNI!!

Joo siis yhtenä iltana olin menos peittelee mettee normaaliin äitimäiseen tapaan siis meidän lapsethan haluu viel et mami peittelee ja musta se on hyvä tapa osottaa kiintymyst muksui kohtaa :) siis hanshan aina kertoo et sen äiti ei peitelly ikinä ja isäki huikkas vaa harvoi et "gud nihta killa" nii se on jotenki saanu traumat et me ollaa koitettu ottaa neuvosta vaarii ja sit vähä olla hyvii vanhempii ja onnistuneitaha me musta ollaan, lapseton tosi tottelevaisii ja hyvä tapasii . no mut siis kuitenkin, mette ei ollu viel huoneessaa jote jäin sen sängylle istuu ja oottaan ku se tulee pesemäst hampait. No ku Mette tuli, nii se pelästy!!! sit kysyin et voi lapsipieni mikä on ja hän sitten kerto että pelkää neandertaleita. siis mulla rupes raksuttaan et mitäs ne on ja päätin googlata





siis tommone kammottava otus se on! meiä mette on siis koulussa saanu nähä tommosii jossain filmisä ja huhh u otin heti kouluun yheyttä et mitä tää on et todella traumatisoivaa. pelkään et joudutaan asian kaa johonkin terapiaan tää on kuitenki menny aika vakavaks ja en tosiaa halua et tää pilaa mun lapsen koulu menestyyksen koska hyvii numeroita on tosiaa sadellu ja aina on ylimäärästä rahaa mitä sit antaa hyvistä kokeista.

et semmost tällä kertaa!! toivottavasti huomenna tai myöhemmi vähä mukavempii aiheita! et koittakaa te hillit äpelkojane ja tosiaan mulle voitte ilmottaa jo s pelottaa siis tänne blogiinha saa ehdottomasti kertoo omia huolia, osaan kyl vastata oon ollu ite terapian tarpeessa joskus ja ottanu oppia sieltä! :) Heippa nyt meen hansin kaa ku se haluu kuunnella potkivaa vauvaa, mamin mussukka! 

6 kommenttia:

  1. siis mulla on niin paljon huoliih! mun ulkomaalanen kultsini michael patrick ei oo ottanu yhteyttä viikkoon enkä pysty soittamaan ku mulla on saldo loppu! sen lisäks mun faija kaaleppi sai tietää michael patrickista ja sano että jumaleissön nyt säähän et poikia tapaile! sit mutsiki kuuli ja ny oon arestissa vaik michael patrick asuu helsingis ja mä tääl tampsul nii ei nähäkään ihan aina :(((((( siis angst

    VastaaPoista
  2. musta tuntuu et se saattaa pettää sua et älä yhtää kuule nuori nainen haaskaa aikaa tommoseen maailma on miehiä täynnä ! en mäkää ois löytäny hansii jos en ois kokeillu kaikkee:D et jos "faijaskin" on tota mieltä niin se toddella yrittää käännyttää sua varmaankin eri seksuaaliseen suuntautumiseen ja mun mielestä on ihan selvä juttu että toi ei oo nomaalii? siis yleensä en sano asioita näin suoraa mut.. ihan aikuisena kokeneena naisena voin sanoo tän rehellisesti.

    VastaaPoista
  3. okei kiitti hei! joo faija (kato puhun niinku helsinkiläiset ku ne on niin jees tiiät varmaa) halus joskus mut yhteen yhen meerin kaa mut paskat mä siit! haluis varmaa tirkistellä jos mää siis oho mä seukkaisin muijan kaa!

    VastaaPoista
  4. joo onhan mulla ja mirvalla sukulaisia ihan helsingissäkin, tois hauskoja hemmoja :D nii et toi on todella todella epäinhimillistä- ja sairasta käyttäytymistä isäukoltasi eli foncherilta näin ruotsalaisittan

    VastaaPoista
  5. ootte kyl niin siistei! ja opin samal ruotsii ku luen teiän blogii :))) ja nii on vittu foncher aina tollast sairast selittäny sillonki ku olin kersa nii se kännis lauko kaikkee, ny sit selvänäki (jota se harvoin on... mut hei se on vaan foncher! KIITTI KU KUUNTELET JA YMMÄRRÄT OOT IHANAH<3

    VastaaPoista
  6. kiitti ,joo en ois äkäää oppinu ilman mun kulti hansiii<33333 siis teini kielellä: huoh! foncheris on aika analgubbe eli homo (nyt sori pikkuset lukijat tää kielen käyttö otin salaa tilkan valkkarii hyss) hei vår so gud!

    VastaaPoista