sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Voihan viinietikka!

Siis nyt on kyl tapahtunu suuri virhe! menin käymää kaupas ku mun lempi valkkarii ei löytyny, oli tarkotus myös tulla tekee uus postaus valkkareist ja tietty jätin blogini auki ku eihä täs mitää ongelmaa oo että yleensä kaikki on menny hyvi . no mette meni habottaa tuttuun tapaansa ja avaski väli lehdest mun blogin. anteeks te kuulijaat lukijat ihan hirveesti tosta käänteestä mette ei oikein osaa suomee kunnolla ja muutenki ei se näit aikuisten juttui tajuu. että unohdetaas se ny ja pääasiaan että aattelin esitellä ny ne mun kolme lemppari valkkarii ja mähän oon saanu uuden sponsorin nimittäin viinipojat tuolta alahärmästä kotimaasta otti yhteyttä että jokos minä heille testaajaks ryhtyisin.
joo eli eka on tämmöne mänttilän miisan mustikkavalkkari, tää on siis ihan parasta ja suomalaisest nimest plussaa ja siis täs on semmone kiva kipristävä maku et kyl hyväilee makunystyröitä tää siis niiiiiin hyvää et voisin vaan huokailla tätä maistaes ja hanski on tykänny ku illalla ollaan ttätä aina juotu tietty lapset on ollu nukkumas ja verhot kii ja kaikki ihan okei
heti tokana on tämmöne sitte ku aikuisten oikeesti ja ihan hei pointsit taas nimestä ja tää ei oo  ihan suotta kolmen parhaan joukossa koska aromikasta on mut ehkä ihan hiukan jotai parannettavaa ois ja täähän on siitä jännä valkkari että tässä on käytetty mausteena kanelia ja eukalyptusta eli tosi aikuiseen makuun ja ainii hanski tykkää ei nää ruotsalaiset mistää oluesta diggaa vaan viinistä!
no kolmas on sit aika tämmöne.. mul oli suurii ennakko luuloi mut ihan jeeshä se oli eli tämmönen ku karjalan polkka ja tää on ihan savosta asti lähetetty siis siel on semmonen viinitila ku kalhan staar ja sieltä tää on sit tuotu ja maku on aika mieto et tää sopii sit aika mietojen ruokien kaa ja tän väri on kaunis ja vaalee ,tulee mieleen tähtisadetikku vai säde no kuitenki et joo mut tää ei oo oikein hansin mieleen et liian mietoo sanoo mies
siinähän ne lempparit tuliki esiteltyy ja sitte semmosia ikäviä uutisia tämmösen viinitestaajan kannalta joten ehkä saan viinipojilta loparit tässä nyt tai sitte en mutta mä oon RASKAANA NELJÄNNELLÄ KUULLA! apua oon vaan kitannu jotai viiniä ja sit vaa puhhuttii eilen mirvan kans puhelimes kaikesta ja mirva valitti jostai menkkakivuistaa ja sit tajusin et apua! mulhan ei oo ollu pitkää aikaa kai olin vaa pistäny sen eka jonku stressin piikkii mut sit tein testit ja apuaa menin heti eilen yöllä päivystykseen ja siellä sanottii että joo raskaana ja neljännellä kuulla! en voi uskoo mut aivan ihana uutinenha tää on mut viinii en voi tosiiaanka ny juoda sitte varmaan 5 kuukauteen ja sile lääkäris ne vaan mietti et joo- o millanenha laps nytki syntyy ku äiti on käyttäny vaa viinii. mut hei mun maha on ihan littee vielki en ymmärrä? mikä pikkuvauva sieltä tuleetoi meten edellinen ängryn purkauski saattu johtuu tän mun raskauden aiheuttamasta tunnekuohusta eihän 29 vuotias aikuinen nainen oo viel liian vanha äidiks eihä?




 siis tos o tietoo viini pojist! oikein maan mainiot litkut!            

ihmeellistä tää elämä nykyään mut mulle annettii alustavia tietoja sieltä ultraäänestä eli terve tyttöhän sieltä pitäs syntyä eli mamin oma pikku prinsessa! nimeekin oon jo ajatellu ja oliskos teidän mielestä Janica sopiva nimi? mun mielestä olis :) Janica Anette Johansson. siis tietty tämmöne ulkomaalanen nnimi ku isäki on ihana svensku ja lapset varmaa tulee oleen niin innoissaa! mette marjana saa uuden leikkikaverin jota sit voi opettaa meikkaan ja kaikkeee ja mattki varmaa ihan innoissaa pikku systerist! voi siis voi ilon päiväääää!!!!!

ihanaa en malta oottaa et pääsen taa vauvaäitijumppaan ja vauvaäitiuintii ja vauvaäitidiskoon ja vaikka mitä osteleen uusia vaaleenpunasia nuttuja! mut nää viinillä lotraamiset varmaan vähenee tässä ja mun kannattas varmaan alkaan mainostaan tätä blogiini jossai oisko teil lukijoilla mitään ideaa missä? siis oonha mainostanu jo tosi hyvillä sivustoilla ja muiden blokkaajien blogeissa mut ne ei oo oikei innostunu?? et missä vika ei varmaa mus ainakaa janyt vähän säälii ettei tuu keskenmenoo siis se ois ihan painajaista mulle! siis äiti sai munioin kesken menon ja se oli tosi rankka paikka sille onneks se jakso yrittää ja mä synnyin ;)

joo en tosiaankaa haluu kokeilla mitää saman kaltaista mut pakko mennä nyt kokkkaileen jotain maukasta ja  juotava varmaan tota zerokokista ei täs ny muu auta ainaki oon selvinpäin jatkossa näiden postauksieni kanssa. et jooo se on nyt moroooo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti