perjantai 11. marraskuuta 2011

K-18


Hei ny vähän postausta aikuisemman naisen makuun!
Kelpaisko tommoset mirva sulle! mun kaapista löytyy tommoset varmaa 5 eri värissä ja hei tossa kuvassa oon minä! oon varmaa joku aboooout 19 tossa ja tommosia hommii painelin alkuunsa tääl ruotsissa meinaan ei ollu ammattia ja tosta alusvaatemallina olemisesta tuli hyvät tienestit se selittää tän mun vaurauden tänä päivänä. tiiän et muut bloggaajat ei kyl mitää luottotietojaa tääl kertos mut mul ei oo mitää häpyy kööhkööh siis häpeemist joten noistki kuvauksist sain varmaaa n. 5000kruunuu :D heehhe mut kaikki manitha meni penskojen hoitoo<3 en kadu. lapset on tärkeintä mulle täs maailmas.
Ja hei nää mun paljastukset jatkuu hain tos syksyllä paikalliseen lääkikseen ja arvatkaa pääsin sisäään! aaaaw tää on ollu mun sisäinen unelma pikkukimmasta saakka<3 elikkä meikä tyttö on valmistunu kirugiks n. abooout 10 vuoden kuluttuu ja tienaa semmosta 380 000 kruunua kuussa ja voitte olla varmoi että sillo muutan tukholman keskusttaa johki vanhaan kivitaloo ne on nii nättei ja ku lapsetki on kuitenki sillo jo aikuisia ni just eikä melkeen mun makuu<3<3<3

2 kommenttia:

  1. mukavia paljastuksia täällä tänään ;););) ja onnea vaan lääkikseen pääsystä!
    xo arska

    VastaaPoista
  2. jeejee kiva ku te lukijatki ootte noin positiivisia tän asian suhteen pelkääsin jo jotai tyylii "susth ei oo toho" :) mut kiitti arska vaikutat aika bimbolta mun makuun siis älä käsitä väärin rakastan bimboi kenei

    VastaaPoista